Öncelikle merhaba arkadaşlar Gaming gen TR'den almış olduğum Dell G2422HS monitörüm arızalandı Şikayetvar konum üzerine beni arayıp monitörü bize gönderip iade veya değişim yapabileceğimi söylediler. Bende gönderdim monitörü müşteri hizmetlerini arayıp iade dememe rağmen monitörü bana geri göndermişler. Bende kargoyu almayıp geri gönderdim ve Gaming gen TR'yi aradığımda tamam iade yaparız gelsin monitör dediler ve monitör onlara ulaşmıştı. Neredeyse her gün arayıp bilgi aldım neyse şimdi ben yine Gaming geni aradım konuştum bana monitör elimize ulaştı dediler. Bu hafta içi iadesi yapılır dediler. Ben de iade beklerken sabah kargo şirketi kapımı çalarak bana monitörü getirmişti. Arızalı olarak gönderdiğim monitör sonra alıp Gaming geni aradığımda bana monitörde hiçbirsorun olmadığını söylediler. Bende dedim 1.5 2 haftadır bekliyorum müşteri hizmetleri bana iadesi olur dedi. Konuştuk sonra bana monitörü geri kargolayın dediler. Bende hasta halimle gittim Yurtiçi Kargo'ya geri gönderdim ve bana faturanın çıktısını alıp ad soyad bir de iade olarak yazın dedi. Bende çıktısını alıp yazdım ve bir tane daha kağıda ekstra olarak yazdım. 1.5 2 haftadan beri oyalıyorlar beni eğer yine sorun çıkarsa THH'ye başvurmaktan çekinmem.
Videolu kanıtım arızalı olduğuna dair:
Videolu kanıtım arızalı olduğuna dair: