Yaklaşık 1 ay önce
Corsair H100i sıvı soğutucumda sıvı kaçağı olduğu için teknik servise gönderdim ama eş değer ürün olmadığı için para iadesi önerdiler. Para iadesi yerine ürünümü geri isteyerek
Corsair Global'a RMA için bilet açtım.. İlk başta her şey normaldi benden faturamı gözükür bir şekilde tekrar atmamı istediler bende attım ne olduysa 3-4 gün ses soluk çıkmadı ardından ise ''Dünya Olaylarından'' dolayı Türkiye'ye destek sağlayamıyoruz diyerek olayı kapattılar... Eski sınıf arkadaşımın da haziranda güç kaynağı bozulmuştu, sorun çıkmadan direkt yenilenmiş ürün ile değişmişlerdi, acaba bana ırkçı bir çalışan mı denk geldi derken forumlarda bu konu hakkında geziniyordum ki Eylül-Kasım gibi 2-3 kişiye de aynı maili kopyala yapıştır yapmışlar.
Zaten
Corsair'ı Türkiye'deki teknik servislerle uğraşmamak için seçiyordum. Ne olduysa son 2-3 ay içinde gönderim yapmalarını sözde engelleyen kısıtlamalar çıkmış... Koskoca 3 yıl kullandığım soğutucu bozulduğu gibi desteği çekmişler.. Galiba benim ürünün bozulmasını beklemişler desteği çekmek içim.😅
Şaka bir yana ne yapabilirim bu konu hakkında bozuk ürün elimde kaldı.
Link Removed
Merhaba Emirhan,
Son dünya olaylarından dolayı, ürünlerimizi kullanırken alışık olduğunuz desteği sağlama konusunda önemli zorluklarla karşı karşıyayız. Ne yazık ki bu, şu anda Türkiye'de mevcut olmayan garantimizi ve RMA desteğimizi kapsıyor. Şu anda, ürününüzün garantisini ne kadar istesek de yerine getiremiyoruz.
İhtiyaç duyabileceğiniz teknik destek ve müşteri hizmetlerini sunmaya devam etmekten her zaman memnuniyet duyarız, ancak çok uluslu nakliye kısıtlamaları nedeniyle şu anda yedek ürün gönderemiyoruz. Lütfen hem satın alma belgenizi hem de ürününüzü saklayın; bir kez daha mümkün olduğunda garanti ve değiştirmeyi tam olarak yerine getireceğiz.
Şu anda gönderim yapabileceğimiz bir konumdaki bir aile üyesi gibi, ikame ürünü gönderebileceğimiz alternatif bir adresiniz varsa, diğer seçenekleri inceleyebiliriz. Lütfen bize bildirin, size en iyi şekilde nasıl yardımcı olabileceğimizi görmekten mutluluk duyarız!
Bunun neden olabileceği rahatsızlıktan dolayı özür dileriz ve başka sorularınız varsa lütfen bize bildirin.
Link Removed
Vergilerden ise ben karşılayabilirim demiştim cevap olarak bunu yazmışlardı.
Merhaba Emirhan,
Ne yazık ki, Türkiye içinde nakliye yapmamızı engelleyen sınırlamalar ve düzenlemeler olması gümrükten kaynaklanan bir sorun değildir.