Neler yeni

Son Dakika Corsair tekrardan RMA desteği vermeye başladı!

Miquella

Yeni Üye
Modart Kullanıcı
Katılım
10 Kas 2022
Konular
2
Mesajlar
3
Puanları
107
ModArt Kredi
0
Bir süredir Corsair Türkiye'ye ''Dünya olayları'' diye RMA desteği vermiyordu. Son bilet dememden sonra destek verdiler.
 
Son düzenleme:

Sea

Uzman Üye
Uzman
Katılım
17 Eki 2022
Konular
13
Mesajlar
1,110
Puanları
4,623
ModArt Kredi
0
Bizim gümrüğümüz bile sıkıntı çıkartmıyorsa anlaşılan sıkıntı Ülkemize bakış açıları herhalde ve durum böyle ise:
Ukraynaya Bayraktar droneları veriliyor Avrupanın almak istemediği mültecilere kucak açılıyor Yunan deniz sınırlarımızı yok gören anlaşmalar imzalıyor...
vesayre vesayre...

Tamam en güzeli tarafsız olmak ama karşı taraf taraf tutuyorsa bize ne çare kalıyor ki? Turan politikasının gerçek olması tek çıkış yolumuz herhalde.
-
Covid zamanında Steel Series Arctis Pro Hi-Res Game-Dac ime RMA yapmadı Covid yüzünden olduğu belirtildi
şimdi covid bitti de politika yüzünden RMA yapmayan Corsair mı çıktı karşımıza ?
Her zaman bir sıkıntı ... ama İçerik üreticisi bir tweet atınca Corsair aynı gün cevaplayıp ürün göndermiyicek mi?
-
Türkün tek dostu Türkdür diye boşuna dememişler.
 

Sea

Uzman Üye
Uzman
Katılım
17 Eki 2022
Konular
13
Mesajlar
1,110
Puanları
4,623
ModArt Kredi
0
Bizim gümrüğümüz bile sıkıntı çıkartmıyorsa anlaşılan sıkıntı Ülkemize bakış açıları herhalde ve durum böyle ise:
Ukraynaya Bayraktar droneları veriliyor Avrupanın almak istemediği mültecilere kucak açılıyor Yunan deniz sınırlarımızı yok gören anlaşmalar imzalıyor...
vesayre vesayre...

Tamam en güzeli tarafsız olmak ama karşı taraf taraf tutuyorsa bize ne çare kalıyor ki? Turan politikasının gerçek olması tek çıkış yolumuz herhalde.
-
Covid zamanında Steel Series Arctis Pro Hi-Res Game-Dac ime RMA yapmadı Covid yüzünden olduğu belirtildi
şimdi covid bitti de politika yüzünden RMA yapmayan Corsair mı çıktı karşımıza ?
Her zaman bir sıkıntı ... ama İçerik üreticisi bir tweet atınca Corsair aynı gün cevaplayıp ürün göndermiyicek mi?
Kulaklığı ve gamedac ini mikrofon olarak kullanıyorum garantiside bitti yok bundan sonra ürün alırken klavye ise hotswapable mouse ise switch swapable kulaklık ise HD Sennheiser serisi veya AT , Beyerdynamic Pro larını falan seçicem sırf şu olaylar ile uğraşmamak için.
 

Sea

Uzman Üye
Uzman
Katılım
17 Eki 2022
Konular
13
Mesajlar
1,110
Puanları
4,623
ModArt Kredi
0
Bizim gümrüğümüz bile sıkıntı çıkartmıyorsa anlaşılan sıkıntı Ülkemize bakış açıları herhalde ve durum böyle ise:
Ukraynaya Bayraktar droneları veriliyor Avrupanın almak istemediği mültecilere kucak açılıyor Yunan deniz sınırlarımızı yok gören anlaşmalar imzalıyor...
vesayre vesayre...

Tamam en güzeli tarafsız olmak ama karşı taraf taraf tutuyorsa bize ne çare kalıyor ki? Turan politikasının gerçek olması tek çıkış yolumuz herhalde.
-
Covid zamanında Steel Series Arctis Pro Hi-Res Game-Dac ime RMA yapmadı Covid yüzünden olduğu belirtildi
şimdi covid bitti de politika yüzünden RMA yapmayan Corsair mı çıktı karşımıza ?
Her zaman bir sıkıntı ... ama İçerik üreticisi bir tweet atınca Corsair aynı gün cevaplayıp ürün göndermiyicek mi?
-
Türkün tek dostu Türkdür diye boşuna dememişler.
1668677699642.png

Kulaklığı böyle tutan bir makenizma yaptıklarından ötürü 1 sene içinde sallanmaya ve 1.1 sene içerisinde kırılmaya 1.2 sene içerisindede kırıldı.
40MM küçük sürücülerden kaynaklı küçük bir kulak yastığı olduğundan ötürü kafanızda zamanla genişliyor çünkü kulaklığı siz normal takarken bile genişliyor plastikten yapılan kafa bandını falan birleştiren yer ise zamanla kırılıyor.
 

Azoth

Pro Üye
Uzman
Katılım
16 Eki 2022
Konular
42
Mesajlar
571
Çözümler
1
Puanları
5,883
ModArt Kredi
0
Yaklaşık 1 ay önce Corsair H100i sıvı soğutucumda sıvı kaçağı olduğu için teknik servise gönderdim ama eş değer ürün olmadığı için para iadesi önerdiler. Para iadesi yerine ürünümü geri isteyerek Corsair Global'a RMA için bilet açtım.. İlk başta her şey normaldi benden faturamı gözükür bir şekilde tekrar atmamı istediler bende attım ne olduysa 3-4 gün ses soluk çıkmadı ardından ise ''Dünya Olaylarından'' dolayı Türkiye'ye destek sağlayamıyoruz diyerek olayı kapattılar... Eski sınıf arkadaşımın da haziranda güç kaynağı bozulmuştu, sorun çıkmadan direkt yenilenmiş ürün ile değişmişlerdi, acaba bana ırkçı bir çalışan mı denk geldi derken forumlarda bu konu hakkında geziniyordum ki Eylül-Kasım gibi 2-3 kişiye de aynı maili kopyala yapıştır yapmışlar.

Zaten Corsair'ı Türkiye'deki teknik servislerle uğraşmamak için seçiyordum. Ne olduysa son 2-3 ay içinde gönderim yapmalarını sözde engelleyen kısıtlamalar çıkmış... Koskoca 3 yıl kullandığım soğutucu bozulduğu gibi desteği çekmişler.. Galiba benim ürünün bozulmasını beklemişler desteği çekmek içim.😅

Şaka bir yana ne yapabilirim bu konu hakkında bozuk ürün elimde kaldı.

Link Removed
Merhaba Emirhan,

Son dünya olaylarından dolayı, ürünlerimizi kullanırken alışık olduğunuz desteği sağlama konusunda önemli zorluklarla karşı karşıyayız. Ne yazık ki bu, şu anda Türkiye'de mevcut olmayan garantimizi ve RMA desteğimizi kapsıyor. Şu anda, ürününüzün garantisini ne kadar istesek de yerine getiremiyoruz.

İhtiyaç duyabileceğiniz teknik destek ve müşteri hizmetlerini sunmaya devam etmekten her zaman memnuniyet duyarız, ancak çok uluslu nakliye kısıtlamaları nedeniyle şu anda yedek ürün gönderemiyoruz. Lütfen hem satın alma belgenizi hem de ürününüzü saklayın; bir kez daha mümkün olduğunda garanti ve değiştirmeyi tam olarak yerine getireceğiz.

Şu anda gönderim yapabileceğimiz bir konumdaki bir aile üyesi gibi, ikame ürünü gönderebileceğimiz alternatif bir adresiniz varsa, diğer seçenekleri inceleyebiliriz. Lütfen bize bildirin, size en iyi şekilde nasıl yardımcı olabileceğimizi görmekten mutluluk duyarız!

Bunun neden olabileceği rahatsızlıktan dolayı özür dileriz ve başka sorularınız varsa lütfen bize bildirin.

Link Removed
Vergilerden ise ben karşılayabilirim demiştim cevap olarak bunu yazmışlardı.


Merhaba Emirhan,

Ne yazık ki, Türkiye içinde nakliye yapmamızı engelleyen sınırlamalar ve düzenlemeler olması gümrükten kaynaklanan bir sorun değildir.
Eş değer yok ise bir üstünü göndermeliler normalde zaten Corsair global de böyle yapıyor ama bizimkilerin işine mi gelmiyor anlamıyorum o yüzden tüketici haklarına başvurman gerekiyor fakat sıvı soğutma şuan sende olduğu için ne olur bilmiyorum
 

Miquella

Yeni Üye
Modart Kullanıcı
Katılım
10 Kas 2022
Konular
2
Mesajlar
3
Puanları
107
ModArt Kredi
0
Eş değer yok ise bir üstünü göndermeliler normalde zaten Corsair global de böyle yapıyor ama bizimkilerin işine mi gelmiyor anlamıyorum o yüzden tüketici haklarına başvurman gerekiyor fakat sıvı soğutma şuan sende olduğu için ne olur bilmiyorum
Üst model yerine alt model de olur dedim para iadesi hariç ne yapabilirsiniz dedim ama alt model yok sadece H170i LCD modeli varmış sözde inanırsan... oda çok üstüymüş. Tüketici hakları ile falan da uğraşmak istemiyorum para iadesi ise ben zamanında 790TL'ye almıştım şimdi ise o paraya soğutucun yanında gelen 2 fanı bile alamıyorsun.
 

muazed

Yeni Üye
Modart Kullanıcı
Katılım
14 Haz 2023
Konular
1
Mesajlar
6
Puanları
12
ModArt Kredi
0
Selam arkadaşlar,

Yaklaşık 2 hafta önce Corsair HS35 kulaklığımı, tepe kısmından çatladığı için yetkili servis olan Penta Teknolojiye gönderdim. Bu çatlama sorunu, bu kulaklıkta kronik bir problem olmasına rağmen kullanıcı sorunu diyip, değişim olabilmesi için bana bir fiyat çıkarttılar. Ben de gerekli yerlere başvuracağımı belirtip kulaklığı geri istedim. Ardından direkt Corsair'e mail üzerinden durumu aynen aktardım. Çok sıcak kanlı yaklaştılar ve gerekli belgeleri mail üzerinden göndermem halinde direkt RMA işlemlerini başlatıcaklarını belirttiler. Ardından RMA işlemim başladı. Bana gönderdikleri evrakları çıkarttım ve doldurulması gereken yerleri doldurdum. Buraya kadar her şey çok iyi ilerledi. Dün akşam da UPS Kargo'ya adresime kurye talebi oluşturdum. Gece saat 1 gibi Corsair'dan bir mail geldi. Maili ingilizce ve türkçe olarak fotoğraflara ekliyorum. Gümrük ve ithalat mevzuatına bir güncelleme felan mı geldi niye böyle yazmış olabilirler?
 

Ekli dosyalar

  • corsair eng.jpg
    corsair eng.jpg
    62.1 KB · Görüntüleme: 115
  • corsair tr.jpg
    corsair tr.jpg
    63.7 KB · Görüntüleme: 134

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı ve ziyaretçiler

Online yöneticiler

Çevrim içi üyeler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Gece/Gündüz modunu seç

Gece ve gündüz modlarından tarzınıza yada ihtiyaçlarınıza uygun olanı seçerek kullana bilirsiniz.

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.