Selam arkadaşlar,
Yaklaşık 2 hafta önce Corsair HS35 kulaklığımı, tepe kısmından çatladığı için yetkili servis olan Penta Teknolojiye gönderdim. Bu çatlama sorunu, bu kulaklıkta kronik bir problem olmasına rağmen kullanıcı sorunu diyip, değişim olabilmesi için bana bir fiyat çıkarttılar. Ben de gerekli yerlere başvuracağımı belirtip kulaklığı geri istedim. Ardından direkt Corsair'e mail üzerinden durumu aynen aktardım. Çok sıcak kanlı yaklaştılar ve gerekli belgeleri mail üzerinden göndermem halinde direkt RMA işlemlerini başlatıcaklarını belirttiler. Ardından RMA işlemim başladı. Bana gönderdikleri evrakları çıkarttım ve doldurulması gereken yerleri doldurdum. Buraya kadar her şey çok iyi ilerledi. Dün akşam da UPS Kargo'ya adresime kurye talebi oluşturdum. Gece saat 1 gibi Corsair'dan bir mail geldi. Maili ingilizce ve türkçe olarak fotoğraflara ekliyorum. Gümrük ve ithalat mevzuatına bir güncelleme felan mı geldi niye böyle yazmış olabilirler?
Yaklaşık 2 hafta önce Corsair HS35 kulaklığımı, tepe kısmından çatladığı için yetkili servis olan Penta Teknolojiye gönderdim. Bu çatlama sorunu, bu kulaklıkta kronik bir problem olmasına rağmen kullanıcı sorunu diyip, değişim olabilmesi için bana bir fiyat çıkarttılar. Ben de gerekli yerlere başvuracağımı belirtip kulaklığı geri istedim. Ardından direkt Corsair'e mail üzerinden durumu aynen aktardım. Çok sıcak kanlı yaklaştılar ve gerekli belgeleri mail üzerinden göndermem halinde direkt RMA işlemlerini başlatıcaklarını belirttiler. Ardından RMA işlemim başladı. Bana gönderdikleri evrakları çıkarttım ve doldurulması gereken yerleri doldurdum. Buraya kadar her şey çok iyi ilerledi. Dün akşam da UPS Kargo'ya adresime kurye talebi oluşturdum. Gece saat 1 gibi Corsair'dan bir mail geldi. Maili ingilizce ve türkçe olarak fotoğraflara ekliyorum. Gümrük ve ithalat mevzuatına bir güncelleme felan mı geldi niye böyle yazmış olabilirler?