Benim Hepsiburada'da geçerli 3 adet menüde günde 1 kere olmak üzere %50 indirim kuponum var, fakat sipariş verince hata olduğunu söyleyip iptal ettiler ve kupon gelmedi. Paramı da cüzdana aktardığım için orada kaldı. Sonuç olarak evden uzaktım, saat geç bir vakitti, kupon da gitti ve param da içeride kaldığı için yemek söyleyemiyordum. Bunu anlattıkça dalga geçer gibi cevaplar verdiler. Sürekli aynı şeyleri söyleyip yarım saat boyunca oyaladılar. En sonunda üzgünüz dediler ve bunu alakasız şeylerde söyleyip duruyorlardı, ben de üzgünsen gerekeni yap dedim ve birden uygulama kapandı, geri açtığımda Canlı Destek kapanmıştı, ben birden uygulamanın çökmesinin tesadüf olmadığını düşünüyorum. Nerelere şikayet edebilirim?