Merhaba,1 yıl önce Hepsiburada üzerinden Seagate Firecuda 520 (eski versiyon) 500gb aldım.SSD'de dosya ve uygulama bozulmaları başladı.Ömrü %98 ve sadece 12TBW kullandım.Seatool üzerinde test yaptığımda critical_process_died kodlu mavi ekranı alıyorum.Format attım gene aynı.
İade etmeye karar verdim.Ancak Seagate Türkiye'den çekilmiş,satıcıyla anlaşın veya Hollanda'ya gönderin kargo ücreti size ait diyor.Hollanda'ya kargo zaten SSD'dan kat kat pahalı.
Hepsiburada'ya iade etmek için de muhtemelen servis onayı falan isteyecek,bu sorunu nasıl halledebilirim?
İade etmeye karar verdim.Ancak Seagate Türkiye'den çekilmiş,satıcıyla anlaşın veya Hollanda'ya gönderin kargo ücreti size ait diyor.Hollanda'ya kargo zaten SSD'dan kat kat pahalı.
Hepsiburada'ya iade etmek için de muhtemelen servis onayı falan isteyecek,bu sorunu nasıl halledebilirim?