n11 hb amazon gibi sitelerden yüzlerce siparişim oldu ilk kez böyle bir durum başıma geldi...
satıcı firma bütün platformlarda onaylı satıcı ve yüksek değerlendirme puanlarına sahip
22 kasım günü engelli bir arkadaşım için ayakkabı siparişi verdim..
normal şartlarda 1-2 gün sonra siperiş kargoya verilmesi gerekiyordu
3 gün sonra 25 kasımda mesaj attım kargo için dönüş olmadı
2 gün geçti 27 kasım cevap gelmeyince aynı satıcının trendyol mağazasına mesaj attım n11 ile ilgili sorulara cevap veremiyoruz buradan denildi
5 aralık tekrar n11den sordum sipariş yoğunluğu denildi
bu arada son kargolama süresi geçti bende iptal edip tekrar sipariş verdim
yarın sonraki siparişimin son kargoya verilme günü doluyor bu akşam tekrar mesaj attım
güya ürünü tedarik etmişler ama kalite testini geçememiş stokta da 1 tane olduğu için yeniden tedarik edemiyorlarmış...
n11 de 40 no ayakkabı yok aynı satıcı trendyolda 40 no satmaya devam ediyor
bu adamları ben anlamadım ne yapmaya çalıştıklarını...
sizce bir yaptırım uygulatabilir miyim bu mağazaya karşı?
satıcı firma bütün platformlarda onaylı satıcı ve yüksek değerlendirme puanlarına sahip
22 kasım günü engelli bir arkadaşım için ayakkabı siparişi verdim..
normal şartlarda 1-2 gün sonra siperiş kargoya verilmesi gerekiyordu
3 gün sonra 25 kasımda mesaj attım kargo için dönüş olmadı
2 gün geçti 27 kasım cevap gelmeyince aynı satıcının trendyol mağazasına mesaj attım n11 ile ilgili sorulara cevap veremiyoruz buradan denildi
5 aralık tekrar n11den sordum sipariş yoğunluğu denildi
bu arada son kargolama süresi geçti bende iptal edip tekrar sipariş verdim
yarın sonraki siparişimin son kargoya verilme günü doluyor bu akşam tekrar mesaj attım
güya ürünü tedarik etmişler ama kalite testini geçememiş stokta da 1 tane olduğu için yeniden tedarik edemiyorlarmış...
n11 de 40 no ayakkabı yok aynı satıcı trendyolda 40 no satmaya devam ediyor
bu adamları ben anlamadım ne yapmaya çalıştıklarını...
sizce bir yaptırım uygulatabilir miyim bu mağazaya karşı?