Öncelikle şunu söyleyeyim. İletişim sevmiyorsanız Gaming Gen tam size göre bir site , çünkü iletişim kurmanızın imkanı yok. Eğer siz yazıp arayıp sıkıştırmazsanız imkanı yok sizi aramazlar. Kaale alınmamak , yalan söylenilmek gibi değişik fantezileriniz varsa onun için de mükemmel bir yer. Buyurun geçelim...
28 kasım günü Gaming Gen sitesinden Technopat-tn3 sistemini sipariş verdim. 3 gün içerisinde kargo yazmasına rağmen ürün kargolamasında gecikmeler yaşandı. Gaming Gen destek mailine yazdıktan sonra kargoya verildi. Bu süreç 1 hafta sürdü. Benim için çok da önemli değildi. Bence 1 hafta sistem siparişleri için uygun bir zaman dilimi. Bu kısmı yazıyorum çünkü az çok firma hakkında fikir sahibi olun istiyorum.
Sistemi Yurtiçi kargo şubesinden alıp eve getirdim. Evde kutuyu açtığımda kasanın temperli camının patlamış olduğunu fark ettim ve hiçbir jelatinini dahi açmadan , fotoğraflarını çekip geri kutusuna koydum. Ardından Gaming Gen instagram adresine durumu anlattım ve hiçbir zorluk çıkarmadan "ürünü bize kargolayın gerekli değişimleri yapalım" dediler. "Sadece kasayı mı yoksa içindeki parçalarıda mı değiştirecekeler" diye sordum çünkü cam parçaları kasanın içerisinde hareket ediyordu ve diğer parçalara zarar vermiş olabilirdi. Kimse o kadar yüklü para verdiği halde defolu ürün kullanmak istemez. Onlarda gerekli değişimlerin yapılacağını söylediler. Ben de ürünü 8 aralık günü geri kargoladım. Buraya kadar her şey normal.
Arkadaşlar , bunca yıllık internet alışverişi hayatımda iletişimin bu kadar zor olduğu başka bir firma ile karşılaşmadım.
Ürünü kargoladıktan sonra , acaba doğru adrese mi gönderdim diye bir şüphe içine düştüm çünkü Gaming Gen ürünü teslim aldıklarına dair beni hiçbir şekilde bilgilendirmedi. Ben instagram hesabına yazarak bilgi alabildim.
11 aralık
3 gün sonra günü ürünümün durumu hakkında bilgi almak için instagram hesabından yazdım ve mesajıma 2 gün sonra cevap verildi. "Yetkili birim arayacak" dendi. Aradılar ve hafta içi kargoya verileceğini söylediler.
15 aralık perşembe akşamı
Ürünü göndermemin üzerinden 1 hafta geçmişti. Hafta içi gönderim sağlayacaklarını söylemiştiler . Ben de onlara bunu hatırlattım ve yarın yani cuma günü kargoya vermezlerse haftaya sarkacağını ilettim.
16 aralık cuma
İnstagram hesabından mesaj gönderdiler ve yetkili birimlere durumu aktardıklarını söylediler.
17 aralık cumartesi
Hiçbir şekilde bilgi veren olmadı. 9 gün geçmişti ve ürünüm hakkında hiçbir bilgim yoktu. Nereleri değişti, ne zaman biter söylenmiyordu. Şikayetvar sitesine şikayet olarak durumu yazdım. Cevap olarak arayacağız dediler fakat aramadılar.
Aynı gün instagram hesabından dönüş yapıldı ve yoğunluk kaynaklı gecikme olduğunu söylediler.
19 aralık pazartesi
İnstagram hesabından bugün ürünüm kargolanır mı diye sordum fakat cevap gelmedi.
20 aralık salı
"Gün içerisinde sizi arayacağız" dendi
Aynı gün Alihan diye bir çalışan aradı ve yaşanan durumdan dolayı çok üzgün olduklarını söyledi ve yarın ya da en geç perşembe günü kargoya verileceğini söyledi. Ayrıca logitech g102 mouse ve cod modern warfare 2 oyununu hediye etti. O kadar zaman geçmesine rağmen anlayışla karşıladım ve teşekkür ettim. Tamam dedim, bir şekilde geç de olsa hallettik artık. Çünkü Alihan Bey'in tavrı çok iyiydi.
23 aralık cuma
Alihan Bey çarşamba veya perşembe kesin kargoya verilecek dediği halde ürün kargoya verilmemişti. Neden verilmediği hakkında hiçbir bilgilendirme de yapılmadı. Alihan Beye mail üzerinden yazdım , instagram adresinden yazdım , destek mailinden yazdım , hiçbirinden cevap alamadım. Bu yapılan artık müşteriyle alay etmek demekti.
Cuma akşamı instagram üzerinden cevap geldi ve yine aynı hikaye. " Yaşanan gecikmeden dolayı üzgünüz, yetkili birimimize durumu ilettik , en kısa sürede dönüş sağlayacağız.
24 aralık cumartesi
Yine instagram adresinden yazdım ve bir dönüş olmadığını ilettim.
25 aralık pazar
Telefonla arandım ve ürünümün pazartesi KESİN olarak kargoya verileceğini öğrendim. Yani öyle söylemişlerdi.
26 aralık pazartesi
Ürünümün kargoya verilip verilmediğini sordum. Ardından aradılar "yarın kesin verilecek" dediler.
27 aralık salı
Hiçbir haber yok... Yine yazdım , "kargo takip numarasını atın" dedim fakat tık yok.
28 aralık çarşamba
İnstagram üzerinden cevap geldi. Saat 15:00 da Mehmet Bey arayıp bilgi verecek dendi. Peki sizce aradılar mı? Tabii ki hayır.
Şu durumun izahı var mı sizce? 20 gündür ürünün gönderilmemesini bir kenara bırakın, bir firma müşterisine nasıl bu şekilde muamele yapar , nasıl defalarca yalan söyler!
Şu saatten sonra gönderseler ne olur? Hiçbir güvenim kalmadı. Eğer bu firmadan bir alışveriş yapacaksanız bu olanları iyice analiz edin ona göre yapın. Eğer yalan duymak istiyorsanız, kandırılmak , bekletilmek, kaale alınmamak istiyorsanız mükemmel bir firma, buyurun devam edin.
Normalde pazartesi kargoya verilse bu kadar kötü olaya rağmen yazmayacaktım fakat artık bu iş sabrımı taşırdı. Aldığımız ürün de 100 liralık ürün değil. Zar zor bir araya getirdiğimiz , uğrunda aylarca çalıştığımız 20 bin lira . Kimsenin bizim emeğimizle dalga geçmesine izin vermeyiz.
28 kasım günü Gaming Gen sitesinden Technopat-tn3 sistemini sipariş verdim. 3 gün içerisinde kargo yazmasına rağmen ürün kargolamasında gecikmeler yaşandı. Gaming Gen destek mailine yazdıktan sonra kargoya verildi. Bu süreç 1 hafta sürdü. Benim için çok da önemli değildi. Bence 1 hafta sistem siparişleri için uygun bir zaman dilimi. Bu kısmı yazıyorum çünkü az çok firma hakkında fikir sahibi olun istiyorum.
Sistemi Yurtiçi kargo şubesinden alıp eve getirdim. Evde kutuyu açtığımda kasanın temperli camının patlamış olduğunu fark ettim ve hiçbir jelatinini dahi açmadan , fotoğraflarını çekip geri kutusuna koydum. Ardından Gaming Gen instagram adresine durumu anlattım ve hiçbir zorluk çıkarmadan "ürünü bize kargolayın gerekli değişimleri yapalım" dediler. "Sadece kasayı mı yoksa içindeki parçalarıda mı değiştirecekeler" diye sordum çünkü cam parçaları kasanın içerisinde hareket ediyordu ve diğer parçalara zarar vermiş olabilirdi. Kimse o kadar yüklü para verdiği halde defolu ürün kullanmak istemez. Onlarda gerekli değişimlerin yapılacağını söylediler. Ben de ürünü 8 aralık günü geri kargoladım. Buraya kadar her şey normal.
Arkadaşlar , bunca yıllık internet alışverişi hayatımda iletişimin bu kadar zor olduğu başka bir firma ile karşılaşmadım.
Ürünü kargoladıktan sonra , acaba doğru adrese mi gönderdim diye bir şüphe içine düştüm çünkü Gaming Gen ürünü teslim aldıklarına dair beni hiçbir şekilde bilgilendirmedi. Ben instagram hesabına yazarak bilgi alabildim.
11 aralık
3 gün sonra günü ürünümün durumu hakkında bilgi almak için instagram hesabından yazdım ve mesajıma 2 gün sonra cevap verildi. "Yetkili birim arayacak" dendi. Aradılar ve hafta içi kargoya verileceğini söylediler.
15 aralık perşembe akşamı
Ürünü göndermemin üzerinden 1 hafta geçmişti. Hafta içi gönderim sağlayacaklarını söylemiştiler . Ben de onlara bunu hatırlattım ve yarın yani cuma günü kargoya vermezlerse haftaya sarkacağını ilettim.
16 aralık cuma
İnstagram hesabından mesaj gönderdiler ve yetkili birimlere durumu aktardıklarını söylediler.
17 aralık cumartesi
Hiçbir şekilde bilgi veren olmadı. 9 gün geçmişti ve ürünüm hakkında hiçbir bilgim yoktu. Nereleri değişti, ne zaman biter söylenmiyordu. Şikayetvar sitesine şikayet olarak durumu yazdım. Cevap olarak arayacağız dediler fakat aramadılar.
Aynı gün instagram hesabından dönüş yapıldı ve yoğunluk kaynaklı gecikme olduğunu söylediler.
19 aralık pazartesi
İnstagram hesabından bugün ürünüm kargolanır mı diye sordum fakat cevap gelmedi.
20 aralık salı
"Gün içerisinde sizi arayacağız" dendi
Aynı gün Alihan diye bir çalışan aradı ve yaşanan durumdan dolayı çok üzgün olduklarını söyledi ve yarın ya da en geç perşembe günü kargoya verileceğini söyledi. Ayrıca logitech g102 mouse ve cod modern warfare 2 oyununu hediye etti. O kadar zaman geçmesine rağmen anlayışla karşıladım ve teşekkür ettim. Tamam dedim, bir şekilde geç de olsa hallettik artık. Çünkü Alihan Bey'in tavrı çok iyiydi.
23 aralık cuma
Alihan Bey çarşamba veya perşembe kesin kargoya verilecek dediği halde ürün kargoya verilmemişti. Neden verilmediği hakkında hiçbir bilgilendirme de yapılmadı. Alihan Beye mail üzerinden yazdım , instagram adresinden yazdım , destek mailinden yazdım , hiçbirinden cevap alamadım. Bu yapılan artık müşteriyle alay etmek demekti.
Cuma akşamı instagram üzerinden cevap geldi ve yine aynı hikaye. " Yaşanan gecikmeden dolayı üzgünüz, yetkili birimimize durumu ilettik , en kısa sürede dönüş sağlayacağız.
24 aralık cumartesi
Yine instagram adresinden yazdım ve bir dönüş olmadığını ilettim.
25 aralık pazar
Telefonla arandım ve ürünümün pazartesi KESİN olarak kargoya verileceğini öğrendim. Yani öyle söylemişlerdi.
26 aralık pazartesi
Ürünümün kargoya verilip verilmediğini sordum. Ardından aradılar "yarın kesin verilecek" dediler.
27 aralık salı
Hiçbir haber yok... Yine yazdım , "kargo takip numarasını atın" dedim fakat tık yok.
28 aralık çarşamba
İnstagram üzerinden cevap geldi. Saat 15:00 da Mehmet Bey arayıp bilgi verecek dendi. Peki sizce aradılar mı? Tabii ki hayır.
Şu durumun izahı var mı sizce? 20 gündür ürünün gönderilmemesini bir kenara bırakın, bir firma müşterisine nasıl bu şekilde muamele yapar , nasıl defalarca yalan söyler!
Şu saatten sonra gönderseler ne olur? Hiçbir güvenim kalmadı. Eğer bu firmadan bir alışveriş yapacaksanız bu olanları iyice analiz edin ona göre yapın. Eğer yalan duymak istiyorsanız, kandırılmak , bekletilmek, kaale alınmamak istiyorsanız mükemmel bir firma, buyurun devam edin.
Normalde pazartesi kargoya verilse bu kadar kötü olaya rağmen yazmayacaktım fakat artık bu iş sabrımı taşırdı. Aldığımız ürün de 100 liralık ürün değil. Zar zor bir araya getirdiğimiz , uğrunda aylarca çalıştığımız 20 bin lira . Kimsenin bizim emeğimizle dalga geçmesine izin vermeyiz.