DİKKAT : BUNU ANLATMAMIN SEBEBİ TAMAMEN EĞİTİM AMAÇLIDIR. OYUNLARDA HİLE KULLANMANIZI KESİNLİKLE ÖNERMİYORUM.İLERİDE YAZILIM ALANINDA KARİYER DÜŞÜNEN ARKADAŞLAR İÇİN EĞİTİM AMACI İLE HAZIRLANMIŞTIR.BÖYLELİKLE İŞİN MANTIĞINI ANLAMIŞ OLACAKSINIZ. İLERİDE KENDİ GELİŞTİRDİĞİNİZ OYUNU HİLELERE KARŞI NASIL KORYABİLİRSİNİZ BUNUN MANTIĞINI ANLAMIŞ OLACAKSINIZ.
Merhaba arkadaşlar bugün sizlere sekmeme hilesi nasıl yapılır onu anlatacağım. Öncelikle oyunu ve CE'yi açıyoruz.
Ardından yanıp sönen bilgisayar işaretine basıp oyunumuzu seçiyoruz ve OPEN düğmesine tıklıyoruz artık oyunun içindeyiz.
Ben oyunda AK-47 silahını seçtim siz herhangi bir başka silahı da seçebilirsiniz hemen başlayalım.
Tarama tipini Exact Value olarak seçiyoruz (çünkü mermi değerimiz kesin bir değer) Sayı tipini ise 4 bytes olarak seçmemiz yeterli. Aşağıda bulunan "Pause the game while scanning" seçeneğini de işaretliyoruz.
Oyuna girip 1 kez sıkıyorum ve değeri aratıyorum. Sonuçlar azalana kadar bunu tekrar edeceğim ve Next Scan diyeceğim.
Gördüğünüz gibi 198 sonuca kadar inebiliyoruz benim burada yeşil sonuçlarla bir işim olmayacak ama siyah sonuçlar kesin değerler olduğundan ve dinamik olmadıklarından onlarla deneyerek mermi sonucuma ulaşmam gerekiyor.
Sonuçları aşağıya alıp Activate kısmına tik atıyorum teker teker eğer mermi sıktığımda mermim eksilmezse doğru sonucu bulduk demektir.
Doğru sonuca ulaştıktan sonra CTRL + B kısayolunu kullanarak bellek görüntüleme aracını çalıştırıyoruz.
İşaretlediğim değer ben her sıktığımda 1,2,3,4,5,6 olarak artmaya devam ediyor demek ki aradığım sonuç bu çünkü diğer sonuçlar fazla değişken eğer bu sonuca 0 değerini atarsam artmaya devam etmez ve belki bizi sonuca götürür ha? deneyelim.
Sağ tıklıyorum ve bulduğum sonucu adres listesine gösterdiğim yerden ekliyorum.
Activate ekranından aktif ediyorum ve oyunda deniyorum. Evet şuan silahım sekmiyor ve mermiler aynı bölgeye gidiyor çünkü benim aradığım değer "0" idi 1,2,3,4,5,6 olarak arttığında silahım sekmeye başlıyor bunlar sekme koordinatları olarak bir köşede dursun şimdi yazdığımız hileyi bir scripte dönüştürelim ki daha sonra rahat rahat kullanabilelim.
Sağ tıklayın yada F6 tuşuna basın bu sayede bu adrese hangi değerin yazıldığını tespit edebilelim. Tekrar oyuna dönün ve ateş etmeye devam edin.
Gördüğünüz gibi bu adrese yazılıyor değerimiz şimdi disassembleri açalım ve kodumuzu enjekte edelim.
Sağ tarafda bulunan show disassambler düğmesine tıklayın.
Çıkan ekrandan CTRL+ A tuşlarına bastığınızda karşınıza şöyle bir ekran gelecek burada CTRL + T tuşlarına basın otomatik bir kod dizisi ortaya çıkacaktır biz bu kod dizisi içerisine sekmeme kodlarımızı koyacağız.
Şöyle bir görüntü ortaya çıkması lazım ardından CTRL + I tuşlarına basıyoruz ve adresimizi bu koda enjekte ediyoruz.
Şöyle bir görüntü bizi karşılayacak mov olan kısım bizim sekmeme kodumuz fakat sonunda orijinal koda hitaben bir ebp var bu 32lik bir dizi biz bunu değiştirip yerine #0 yazacağız
Ardından assign to current cheat table seçeneğiyle hile tablomuza bu scripti ekliyoruz.
Artık scriptimizde hazır arkadaşlar benim bu tarz oyunlarda bu yöntemleri anlatma sebebim bir şeyleri kapabileceğinizi düşünüyor olmamdır bu yüzden basit oyunlarda basit
Merhaba arkadaşlar bugün sizlere sekmeme hilesi nasıl yapılır onu anlatacağım. Öncelikle oyunu ve CE'yi açıyoruz.
Ardından yanıp sönen bilgisayar işaretine basıp oyunumuzu seçiyoruz ve OPEN düğmesine tıklıyoruz artık oyunun içindeyiz.
Ben oyunda AK-47 silahını seçtim siz herhangi bir başka silahı da seçebilirsiniz hemen başlayalım.
Tarama tipini Exact Value olarak seçiyoruz (çünkü mermi değerimiz kesin bir değer) Sayı tipini ise 4 bytes olarak seçmemiz yeterli. Aşağıda bulunan "Pause the game while scanning" seçeneğini de işaretliyoruz.
Oyuna girip 1 kez sıkıyorum ve değeri aratıyorum. Sonuçlar azalana kadar bunu tekrar edeceğim ve Next Scan diyeceğim.
Gördüğünüz gibi 198 sonuca kadar inebiliyoruz benim burada yeşil sonuçlarla bir işim olmayacak ama siyah sonuçlar kesin değerler olduğundan ve dinamik olmadıklarından onlarla deneyerek mermi sonucuma ulaşmam gerekiyor.
Sonuçları aşağıya alıp Activate kısmına tik atıyorum teker teker eğer mermi sıktığımda mermim eksilmezse doğru sonucu bulduk demektir.
Doğru sonuca ulaştıktan sonra CTRL + B kısayolunu kullanarak bellek görüntüleme aracını çalıştırıyoruz.
İşaretlediğim değer ben her sıktığımda 1,2,3,4,5,6 olarak artmaya devam ediyor demek ki aradığım sonuç bu çünkü diğer sonuçlar fazla değişken eğer bu sonuca 0 değerini atarsam artmaya devam etmez ve belki bizi sonuca götürür ha? deneyelim.
Sağ tıklıyorum ve bulduğum sonucu adres listesine gösterdiğim yerden ekliyorum.
Activate ekranından aktif ediyorum ve oyunda deniyorum. Evet şuan silahım sekmiyor ve mermiler aynı bölgeye gidiyor çünkü benim aradığım değer "0" idi 1,2,3,4,5,6 olarak arttığında silahım sekmeye başlıyor bunlar sekme koordinatları olarak bir köşede dursun şimdi yazdığımız hileyi bir scripte dönüştürelim ki daha sonra rahat rahat kullanabilelim.
Sağ tıklayın yada F6 tuşuna basın bu sayede bu adrese hangi değerin yazıldığını tespit edebilelim. Tekrar oyuna dönün ve ateş etmeye devam edin.
Gördüğünüz gibi bu adrese yazılıyor değerimiz şimdi disassembleri açalım ve kodumuzu enjekte edelim.
Sağ tarafda bulunan show disassambler düğmesine tıklayın.
Çıkan ekrandan CTRL+ A tuşlarına bastığınızda karşınıza şöyle bir ekran gelecek burada CTRL + T tuşlarına basın otomatik bir kod dizisi ortaya çıkacaktır biz bu kod dizisi içerisine sekmeme kodlarımızı koyacağız.
Şöyle bir görüntü ortaya çıkması lazım ardından CTRL + I tuşlarına basıyoruz ve adresimizi bu koda enjekte ediyoruz.
Şöyle bir görüntü bizi karşılayacak mov olan kısım bizim sekmeme kodumuz fakat sonunda orijinal koda hitaben bir ebp var bu 32lik bir dizi biz bunu değiştirip yerine #0 yazacağız
Ardından assign to current cheat table seçeneğiyle hile tablomuza bu scripti ekliyoruz.
Artık scriptimizde hazır arkadaşlar benim bu tarz oyunlarda bu yöntemleri anlatma sebebim bir şeyleri kapabileceğinizi düşünüyor olmamdır bu yüzden basit oyunlarda basit