Dünyaca ünlü içecek devi Coca-Cola, görünüşe göre moda olan teknolojinin yardımıyla üretilen bir içeceğin piyasaya sürülmesiyle yapay zeka (AI) kervanına katıldı. Y3000 Limited Edition olarak adlandırılan Coca-Cola’nın sınırlı sayıdaki içeceği, müşteri geri bildirimleriyle ve tüketicinin olası damak zevkini anlamak için bir algoritmadan yararlanarak “Fütüristik bir lezzet” içeriyor. Hem de yapay zekanın yardımıyla. Bir basın açıklamasına göre şirket, dünyanın dört bir yanındaki Coca-Cola tüketicilerinden “duygular, özlemler, renkler, tatlar ve daha fazlası aracılığıyla geleceği nasıl hayal ettiklerini” paylaşmalarını istedi. Coca-Cola, sayısız perspektifi “yapay zekadan elde edilen içgörülerle” birleştirdikten sonra Y3000‘in eşsiz tadını yaratabildiğini söyledi. Şirket yöneticisi Oana Vlad, “Coca-Cola’nın 3000 yılında da […] […]
İçeriğin Devamı: Coca-Cola, Yapay Zeka İle Yeni İçeceğini Üretti – Y3000 Limited Edition
Kaynak: ModArt PC