Konu başlığından da anlaşılacağı üzere gerçekten sıkıldım.
26.10.2022 tarihinde lian li strimer plus 24 pin ve 2x8 pin arg uzatma aldım , bağlantılarını doğru yapmama rağmen aura modunda kullandığımda titreme yaptığını , kendi kontrolcüsü ile kullandığımda ise bir problem olmadığını gördüm , bunun üzerine sıvı soğutma ve diğer argb bağlı fan bağlantılarını sökerek tek tek denedim , aura creator yazılımı sildim yükledim , en son tek başına argb çıkışına bağladım sorun düzelmedi .
Bunun üzerine lian li firması ile iletişime geçtim , hızlı bir dönüş yaparak beni türkiye distribütörüne yönlendirdiler ürünü kargoladım tam 1 hafta incelenmesi sürdü , bugün ben arayıp durumunu sorduğumda bir problem olmadığını ürünü tekrar göndereceklerini söylediler.
Aynı şekilde 04.10.2022 tarihinde aldığım asus rx 6700 xt ekran kartını cw sesi için servise gönderdim , hiç bir işlem yapmadan herhangi bir soruna sebebiyet vermemektedir diye geri gönderdiler.
Nasıl bir şanssızlıktır bilemedim , kendimde yetkili servis çalışanıyım ama bu tarz şikayetlere kesin bir çözüm sunmadan , kanıtlı bir cevap veremeden bir müşteriyi yolcu etmedim.
Konu ile ilgili yönlendirmelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum dostlar.
26.10.2022 tarihinde lian li strimer plus 24 pin ve 2x8 pin arg uzatma aldım , bağlantılarını doğru yapmama rağmen aura modunda kullandığımda titreme yaptığını , kendi kontrolcüsü ile kullandığımda ise bir problem olmadığını gördüm , bunun üzerine sıvı soğutma ve diğer argb bağlı fan bağlantılarını sökerek tek tek denedim , aura creator yazılımı sildim yükledim , en son tek başına argb çıkışına bağladım sorun düzelmedi .
Bunun üzerine lian li firması ile iletişime geçtim , hızlı bir dönüş yaparak beni türkiye distribütörüne yönlendirdiler ürünü kargoladım tam 1 hafta incelenmesi sürdü , bugün ben arayıp durumunu sorduğumda bir problem olmadığını ürünü tekrar göndereceklerini söylediler.
Aynı şekilde 04.10.2022 tarihinde aldığım asus rx 6700 xt ekran kartını cw sesi için servise gönderdim , hiç bir işlem yapmadan herhangi bir soruna sebebiyet vermemektedir diye geri gönderdiler.
Nasıl bir şanssızlıktır bilemedim , kendimde yetkili servis çalışanıyım ama bu tarz şikayetlere kesin bir çözüm sunmadan , kanıtlı bir cevap veremeden bir müşteriyi yolcu etmedim.
Konu ile ilgili yönlendirmelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum dostlar.