Neler yeni

NetGSM Rezilliği (Kimseye Önermiyorum)

ayaz5353

Yeni Üye
Uzman
Katılım
20 Kas 2022
Konular
3
Mesajlar
8
Puanları
1,612
ModArt Kredi
0
Hayatımda gördüğüm en kötü en rezil firmalardan bir tanesi bir şans vereyim dedim demez olaydım olayın en başından anlatayım kayıt için evrakları gönderdim ve süreç çok uzadı onaylamaları çok uzun sürdü falan neyse sonra aldık hattı gönderdiler taktım telefona hattım açılmış ama kullanamıyorum yani otomatik APN ayarlarını yapmıyor hat ele girmek zorundasın hattı kullanabilmek için sonra tekrar arayıp söyledim müşteri hizmetlerine biz size dönüş yapacağız dediler 1 gün sonra tekrar ben aradım aramadıkları için neyse işte APN ayarları söylediler girdim kullanmaya başlayabildim sonrasında hattıma hiçbir şekilde hiçbir yerden mesaj alamıyordum ne bankalardan ne netgsmin kendi servislerinden yani hiçbir yerden mesaj alamıyordum bunun için aradım bildirdim ve yine size dönüş yapacağız dediler 1 hafta sonra tekrar ben aradım ve halledeceklerini söylediler sonra 1 2 gün sonra arayıp sorunu çözmeyi başardılar daha sonra Türk Telekom hatlar beni aramak istediklerinde aradığınız numara kullanılmamaktadır hatasını almaya başladım arkadaşlarım ve ailem Türk Telekom hattan aradıkları zaman numaram sanki kullanımda yokmuş gibi telesekreterden mesaj alıp kapanıyordu sonrasında bunu da bildirdim ve 3 hafta sonra dönüş yaptılar ve işlemlerin devam ettiğini söylediler ve 3. haftanın sonunda bu sorunda çözüldü ve asıl olaya geleyim bunların kendi mobil uygulaması ve Online işlemlerde gözüken data ve konuşma paketimin ne kadar kaldığını gösteren bilgilerde hatalı yani bug lu ne kadar kullanırsam kullanayım orası hiç değişmiyordu hep sabit duruyordu ve bunu da bildirdim adamlara bakın böyle böyle kullanıyorum buradan hiç aşağıya düşmüyor dedim ve müşteri hizmetleri bana siz kullanmaya devam edin ben buradan kontrol edeceğim bir sorun varsa sizinle iletişim geçeceğiz dediler ve bende onların bu lafından dolayı kullanmaya devam ettim ve daha sonra sorunu çözmüşler ama bu sorun çözülene kadar ana paketim bitmiş ve benim haberim olmadan 5 tane ek paket almış ve bana bilgilendirme mesajı dahi gelmemiş ve bunu bildirdiğimde bir şey yapamayacaklarını söylerdiler ve faturayı ödemek zorunda kaldım yani diğer operatörlerde internet paketiniz bitmeye yaklaştıkça bilgilendir mesajı gelir bunlarda onu geçtim ek paket alıyor onun mesajı dahi gelmiyor ve bir şey yapamayacaklarını söylüyorlar gerçekten rezil rezalet bir firma müşteri hizmetlerinden yönetimine kadar Allah bellalarını versin verdiğim her kuruş haram zıkkım zehir olsun kendi sistemlerinin aksaklığı yüzünden ben mağdur oldum.
 

Şizofren00

Uzman Üye
Uzman
Katılım
19 Eki 2022
Konular
205
Mesajlar
2,110
Puanları
9,473
ModArt Kredi
0
Hocam yarısına kadar okudum geçmiş olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı ve ziyaretçiler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Gece/Gündüz modunu seç

Gece ve gündüz modlarından tarzınıza yada ihtiyaçlarınıza uygun olanı seçerek kullana bilirsiniz.

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.