Arkadaşlar şimdi aklıma takılan bir soru var hiç deneyimlemiş varmı yakın zamanda şimdi ben birkaç defa amazon tr üzerinden kendi sattığı corsair kasalardan birkac defa siparis verdim ve sorun yaşadığımda beni hep corsair global e yönlendirdi bu son sorun yaşamamda amazon tr ile görüştügümde corsair in türkiyede herhangi bir yetkili servisi olmadığını bundan dolayı kendileri sadece stok varsa eger değişim yok ise iade yapabileceklerini onun dışında corsair global ile iletişime geçmem gerektiğini söylediler bundan önceki arizalardada corsair global ile iletişime geçmiştim yardımcı olmuşlardı ama amazonla görüşmemden sonra corsair global ile iletisime geçtiğimde bana artık türkiyeye yedek parça gönderimi yapmadıklarını sebebinin ise yüksek kargo ücretleri olduğunu başka ülkede yaşayan akraba vb var ise onlara gönderebileceğini bu sorunun üstünden çalıştıklarını söylediler şimdi bakim kafam karıştı bu corsair in artık türkiyede servisi bulunmuyormu yoksa sadece amazon tr nin sattığı ürünlerinmi bulunmuyor levon abiyle konuştuğumda kendisi bana amazon tr nin ürünleri kendisi ithal edip kendisi sattığını bundna dolayı türkiyede garantisi olmadığını normalde türkiyede corsair servisinin bogaziçi bilgisayar oldugunu oyle bildigini söylemişti ama şöyle bir kafa karıştırıcı bir detayda var son sorun yaşadıgım ürünün içinde bogaziçi bilgisayarın ithalat kagıdı çıkmıştı ama ona ragmen amazon tr turkiyede servis bulunmadığını söylemişti simdi bunun hakkinda detaylı bilgisi olan varmi bu soruya kesin cevap verebilecek malum ben bu sorunu kasalarında yaşadım ama başka bir sürü ürünleri var ve ülkemizde bolca satmakta.