Neler yeni

Öneri ⚠️2. EL Ürün Alanlar Dikkat!⚠️

𝙅𝙤𝙣 𝙎𝙣𝙤𝙬

Aktif Üye
Modart Kullanıcı
Katılım
21 Kas 2022
Konular
6
Mesajlar
33
Puanları
223
ModArt Kredi
0
Evet değerli forum üyeleri başımdan geçen olayı sizlere anlatayım sizlerde buna göre tedbirinizi alın!

Msi Gk30 Combo Klavye Mouse Seti almıştım yaklaşık 6 veya 7 ay önce 2 el Hepsiburada'dan alınma garantili kutulu faturalı son zamanlarda klavyede bazen oynadığım oyunda tuşlar basıyorum işlemiyor ve space tuşunda yay sesi mevcuttu bende servise gönderdim [Msi Yetkili Servis] Göndermeden önce konuştuk temsilcisi ile bana mail adresinizi verin dediler sizlere ücretsiz kargo kodu ve ürün gönderirken ne yapmanız gerektiğine dair mail göndericem dedi bende tamam dedim sonra konuşurken şunu belirttim kendisine ben klavyeyi 2 el aldım sorun olurmu yok olmaz dediler bende sadece klavyede sorun var dedim mouse değil sadece klavyeyi göndersem yeterlimi evet dedi keza gönderdiği maildede yazıyordu sadece sorunlu ürünü gönderin diye bende gönderdim yaklaşık 4 gün sonra beni şahsi numara aradı [Msi Yetkili Servisi] ve şu marka ürünün mouse'si nerde diye sordu bende mouse hoşuma gitmedi sattım dedim bana mouse olmadan işlem yapamayız dedi ve urun'de değişim olacakmış klavye veya mouse benzeri ürünlerin tamiri vs yokmuş sadece değişim veya iade varmış dedi ve ürün değişimi veya iadesi bana değil fatura sahibine yapılacakmış :) benim hiçbir hakkım yokmuş + 2 el ürün alırken satış sözleşmesi vs yapın dedi bana e ben dedim yapsam sonuç değişecek mi yok dedi :)

(Asus Markası İçinde aynısını belirtti ve birçok marka için Msi Müşteri Hizmetleri)

Sonuç Olarak: Müşteri hizmetleri okadar vurdum duymaz'ki sizler konuşurken aklınıza bir şey takılsa sormanıza fırsat vermeyip maile yönlendirme yapıyorlar ben mail ve temsilcisinin dediğini yapmama rağmen benim ürünüme hiçbir müdahale yapılmadan iade ettiler ve kargo ücreti çıkararak iade ettiler bana ürünü bende aradım neden kargo ücreti vs var dedim bana kaç TL dedi kargo ücreti 35 TL dedim gönder ibanini gönderiyorum diyor Msi müşteri hizmetleri ama konuştuğu üslubu duysanız sizlerde kafayı yersiniz.

2 el ürün alırken lütfen defalarca düşünün bilginiz olsun beni bu şekilde mağdur ettiler mağduriyetimi çözmek için birçok yolla başvurdum ama sonuç alamadım.
 

bybarisss

Uzman Üye
Uzman
Katılım
16 Eki 2022
Konular
62
Mesajlar
2,293
Çözümler
2
Puanları
7,883
ModArt Kredi
0
Evet değerli forum üyeleri başımdan geçen olayı sizlere anlatayım sizlerde buna göre tedbirinizi alın!

Msi Gk30 Combo Klavye Mouse Seti almıştım yaklaşık 6 veya 7 ay önce 2 el Hepsiburada'dan alınma garantili kutulu faturalı son zamanlarda klavyede bazen oynadığım oyunda tuşlar basıyorum işlemiyor ve space tuşunda yay sesi mevcuttu bende servise gönderdim [Msi Yetkili Servis] Göndermeden önce konuştuk temsilcisi ile bana mail adresinizi verin dediler sizlere ücretsiz kargo kodu ve ürün gönderirken ne yapmanız gerektiğine dair mail göndericem dedi bende tamam dedim sonra konuşurken şunu belirttim kendisine ben klavyeyi 2 el aldım sorun olurmu yok olmaz dediler bende sadece klavyede sorun var dedim mouse değil sadece klavyeyi göndersem yeterlimi evet dedi keza gönderdiği maildede yazıyordu sadece sorunlu ürünü gönderin diye bende gönderdim yaklaşık 4 gün sonra beni şahsi numara aradı [Msi Yetkili Servisi] ve şu marka ürünün mouse'si nerde diye sordu bende mouse hoşuma gitmedi sattım dedim bana mouse olmadan işlem yapamayız dedi ve urun'de değişim olacakmış klavye veya mouse benzeri ürünlerin tamiri vs yokmuş sadece değişim veya iade varmış dedi ve ürün değişimi veya iadesi bana değil fatura sahibine yapılacakmış :) benim hiçbir hakkım yokmuş + 2 el ürün alırken satış sözleşmesi vs yapın dedi bana e ben dedim yapsam sonuç değişecek mi yok dedi :)

(Asus Markası İçinde aynısını belirtti ve birçok marka için Msi Müşteri Hizmetleri)

Sonuç Olarak: Müşteri hizmetleri okadar vurdum duymaz'ki sizler konuşurken aklınıza bir şey takılsa sormanıza fırsat vermeyip maile yönlendirme yapıyorlar ben mail ve temsilcisinin dediğini yapmama rağmen benim ürünüme hiçbir müdahale yapılmadan iade ettiler ve kargo ücreti çıkararak iade ettiler bana ürünü bende aradım neden kargo ücreti vs var dedim bana kaç TL dedi kargo ücreti 35 TL dedim gönder ibanini gönderiyorum diyor Msi müşteri hizmetleri ama konuştuğu üslubu duysanız sizlerde kafayı yersiniz.


2 el ürün alırken lütfen defalarca düşünün bilginiz olsun beni bu şekilde mağdur ettiler mağduriyetimi çözmek için birçok yolla başvurdum ama sonuç alamadım.
Değişim veya iade fatura sahibine oluyor. Bu doğru. 2. el ürün almanın handikapı.
Ama msi yetkilisinin böyle davranması hayret verici.
 

𝙅𝙤𝙣 𝙎𝙣𝙤𝙬

Aktif Üye
Modart Kullanıcı
Katılım
21 Kas 2022
Konular
6
Mesajlar
33
Puanları
223
ModArt Kredi
0
Değişim veya iade fatura sahibine oluyor. Bu doğru. 2. el ürün almanın handikapı.
Ama msi yetkilisinin böyle davranması hayret verici.
Madem değişim veya iade fatura sahibine oluyorsa ozaman 2 el ürün almayalım 2 el arabada almayalım+++

Hepsiburada'dan alınma Xiaomi marka telefon aldım 2 el garantili kutulu faturalı batarya değişimi için servise götürdüm şarj aleti kayipti bu şekilde teslim ettim servise batarya değişimi yapıldı ve ürün bana teslim edildi + kendilerine dedim para iadesi olsa veya yeni değişim kimi muhatap alacaksınız bana ürünü kim gönderdiyse veya elden getirdiyse onu alacağız dedi neden burda ilk sahibi diye cümle yok? Veya para iadesi veya değişimde ismi geçmiyor?
 

bybarisss

Uzman Üye
Uzman
Katılım
16 Eki 2022
Konular
62
Mesajlar
2,293
Çözümler
2
Puanları
7,883
ModArt Kredi
0
Madem değişim veya iade fatura sahibine oluyorsa ozaman 2 el ürün almayalım 2 el arabada almayalım+++

Hepsiburada'dan alınma Xiaomi marka telefon aldım 2 el garantili kutulu faturalı batarya değişimi için servise götürdüm şarj aleti kayipti bu şekilde teslim ettim servise batarya değişimi yapıldı ve ürün bana teslim edildi + kendilerine dedim para iadesi olsa veya yeni değişim kimi muhatap alacaksınız bana ürünü kim gönderdiyse veya elden getirdiyse onu alacağız dedi neden burda ilk sahibi diye cümle yok? Veya para iadesi veya değişimde ismi geçmiyor?
Ben 2. El aldığım rog flare'ı garantiye göndermek istediğimde yanına fatura koymamı istediler doğal olarak. Aldığım kişiden fatura alıp çıkardım. Ve öyle gönderdim. Sonra tabi değişim oldu, geri benim adresime geldi. Sorun yaşamadım. HB baya yardımcı oldu.
 

𝙅𝙤𝙣 𝙎𝙣𝙤𝙬

Aktif Üye
Modart Kullanıcı
Katılım
21 Kas 2022
Konular
6
Mesajlar
33
Puanları
223
ModArt Kredi
0
Ben 2. El aldığım rog flare'ı garantiye göndermek istediğimde yanına fatura koymamı istediler doğal olarak. Aldığım kişiden fatura alıp çıkardım. Ve öyle gönderdim. Sonra tabi değişim oldu, geri benim adresime geldi. Sorun yaşamadım. HB baya yardımcı oldu.
Asus marka demi ürün? Hocam konumuzun asusla alakası yok Msi ile var + hp bana ilk sahibi kimse ona iade veya değişim olur elimizden birşey gelmiyor diyor ++ Msi'da aynısını diyor
 

Carlzberg

Yeni Üye
Modart Kullanıcı
Katılım
17 Eki 2022
Konular
2
Mesajlar
6
Puanları
12
ModArt Kredi
0
Samsung servisine ürün gönderdim 2. eldi, tüm garanti işlemlerini adıma yapıp ürünü geri bana gönderdiler. Bööyle bir sorun yaşamamıştım.
 

™ROOT

Moderasyon Ekibi
Moderatör
Katılım
26 Eki 2022
Konular
300
Mesajlar
1,563
Çözümler
1
Puanları
11,883
ModArt Kredi
0
Evet değerli forum üyeleri başımdan geçen olayı sizlere anlatayım sizlerde buna göre tedbirinizi alın!

Msi Gk30 Combo Klavye Mouse Seti almıştım yaklaşık 6 veya 7 ay önce 2 el Hepsiburada'dan alınma garantili kutulu faturalı son zamanlarda klavyede bazen oynadığım oyunda tuşlar basıyorum işlemiyor ve space tuşunda yay sesi mevcuttu bende servise gönderdim [Msi Yetkili Servis] Göndermeden önce konuştuk temsilcisi ile bana mail adresinizi verin dediler sizlere ücretsiz kargo kodu ve ürün gönderirken ne yapmanız gerektiğine dair mail göndericem dedi bende tamam dedim sonra konuşurken şunu belirttim kendisine ben klavyeyi 2 el aldım sorun olurmu yok olmaz dediler bende sadece klavyede sorun var dedim mouse değil sadece klavyeyi göndersem yeterlimi evet dedi keza gönderdiği maildede yazıyordu sadece sorunlu ürünü gönderin diye bende gönderdim yaklaşık 4 gün sonra beni şahsi numara aradı [Msi Yetkili Servisi] ve şu marka ürünün mouse'si nerde diye sordu bende mouse hoşuma gitmedi sattım dedim bana mouse olmadan işlem yapamayız dedi ve urun'de değişim olacakmış klavye veya mouse benzeri ürünlerin tamiri vs yokmuş sadece değişim veya iade varmış dedi ve ürün değişimi veya iadesi bana değil fatura sahibine yapılacakmış :) benim hiçbir hakkım yokmuş + 2 el ürün alırken satış sözleşmesi vs yapın dedi bana e ben dedim yapsam sonuç değişecek mi yok dedi :)

(Asus Markası İçinde aynısını belirtti ve birçok marka için Msi Müşteri Hizmetleri)

Sonuç Olarak: Müşteri hizmetleri okadar vurdum duymaz'ki sizler konuşurken aklınıza bir şey takılsa sormanıza fırsat vermeyip maile yönlendirme yapıyorlar ben mail ve temsilcisinin dediğini yapmama rağmen benim ürünüme hiçbir müdahale yapılmadan iade ettiler ve kargo ücreti çıkararak iade ettiler bana ürünü bende aradım neden kargo ücreti vs var dedim bana kaç TL dedi kargo ücreti 35 TL dedim gönder ibanini gönderiyorum diyor Msi müşteri hizmetleri ama konuştuğu üslubu duysanız sizlerde kafayı yersiniz.


2 el ürün alırken lütfen defalarca düşünün bilginiz olsun beni bu şekilde mağdur ettiler mağduriyetimi çözmek için birçok yolla başvurdum ama sonuç alamadım.
İlginç
 

Azoth

Pro Üye
Uzman
Katılım
16 Eki 2022
Konular
42
Mesajlar
570
Çözümler
1
Puanları
3,883
ModArt Kredi
0
Çalıntı ürünler için uygulanan bir politika olabilir. Sonuçta msi veya farklı bir marka böyle birşey yaşarsa dava bile edilebilir. Ben şahsen 2. El ürünlerden uzak duruyorum. Bütçem 1000₺ ise 2. El de daha iyisini almak yerine 1000₺ lik ürün alır kutusunu ilk ben açarım sorun yaşarsam sorunsuz gönderirim tabi kişiden kişiye değişir bu düşünce saygı duyarım. Müşteri hizmetlerinin bu davranışı ise şok edici. Konuşmalar kayıt ediliyor aslında ama kimi kime şikayet edeceksiniz :)
 

Azoth

Pro Üye
Uzman
Katılım
16 Eki 2022
Konular
42
Mesajlar
570
Çözümler
1
Puanları
3,883
ModArt Kredi
0
Bende vatan’a ekran kartı bırakmıştım orjinal fatura yanımda değildi şimdilik böyle işlem yapalım ama iade/değişim için gelirken getirmeniz gerek yoksa işlem yapamayız dediler. Aslında bana mantıklı geliyor. Çalınmış olsa ve üründe sorun çıksa çalan kişi götürüp birde değişimden yenisini alsa kendimi nasıl hissederim bilmiyorum :) tabi sizi tenzih ederim sadece izledikleri politika bu yüzden ise nedenini açıklamak istedim.
 

bybarisss

Uzman Üye
Uzman
Katılım
16 Eki 2022
Konular
62
Mesajlar
2,293
Çözümler
2
Puanları
7,883
ModArt Kredi
0
Bende vatan’a ekran kartı bırakmıştım orjinal fatura yanımda değildi şimdilik böyle işlem yapalım ama iade/değişim için gelirken getirmeniz gerek yoksa işlem yapamayız dediler. Aslında bana mantıklı geliyor. Çalınmış olsa ve üründe sorun çıksa çalan kişi götürüp birde değişimden yenisini alsa kendimi nasıl hissederim bilmiyorum :) tabi sizi tenzih ederim sadece izledikleri politika bu yüzden ise nedenini açıklamak istedim.
Başkasının ekran kartını nasıl çalarsın ki 🤨
 

ramazandeveli

Pro Üye
Uzman
Katılım
16 Eki 2022
Konular
8
Mesajlar
337
Çözümler
1
Puanları
1,833
ModArt Kredi
0
Maksat çalıntının önüne geçmek olduğunu hiç sanmıyorum. Maksat işi yokuşa sürmek ve daha çok para kazanmak. Yoksa fatura kesilip kesilmediğini 3/ 5 tuşa basıp görülür ve kimlik ibrazı ile kişi tespit edilir. Burada iyi niyet yok. Sadece daha fazla para kazanma hırsı var.
 

Azoth

Pro Üye
Uzman
Katılım
16 Eki 2022
Konular
42
Mesajlar
570
Çözümler
1
Puanları
3,883
ModArt Kredi
0
Başkasının ekran kartını nasıl çalarsın ki 🤨
Olmaz demeyin hocam her zaman evde kasanızda durmuyor ki bunun satın aldığınız süreci var belki servise göndermek için kasadan çıkarttığınız süreç var veya internet üzerinde satışta öyle bir film çeviriyolar ki şok oluyosunuz. Bir yerde okumuştum adamlar numara yönlendirme yaparak ürünün sahibi gibi kargo şirketine oyun yapıp adrese değilde bir sitenin güvenliği gibi yerler belirleyip orda alıp gidiyor. Kısaca yeter ki bizi gözüne kestirsin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı ve ziyaretçiler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Gece/Gündüz modunu seç

Gece ve gündüz modlarından tarzınıza yada ihtiyaçlarınıza uygun olanı seçerek kullana bilirsiniz.

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.